22 februari 2016

har man slutat med påminnelser.

jag har bott o samma läghet i snart 9 år och vi har aldrig gjort eller fått hyran inbetalt en förutom för ca 6 år en men då ringde vi  till dom och hyran kom in 1 vecka sen. 
och övriga räkningar har vi med betalt in i tid och skulle vi ha missat så får vi något som kallas för påminnelse. men nu kommer jag till det väsenliga. 

som jag skrev på ett hyres kontrakt för 9 år sen och det var för pagoden så på den tiden fick man påminnelse men tydligen med den nya ägaren så får man inge påminnelse. utan där står det i kontraktet att man inte får en utan att man direkt hamnar på inkasso. 

jag har dok inte få den info att man inte får en påminnelse. så vad är det som har krånglat . 
Jag av misstag tog fel avi och betalde in¨den hamnade inte rätt och dom i malmö kan tydlige  inte fixa så den kommer för januari. satt i 45 min en som tydligen jobbade inte vidare trevlig eller hjälp sam. 

Ledsen och besviken över Viktoria Park. 

Inga kommentarer: