20 februari 2016

redan lördag

 i går fredag så hade jag en trevlig träff med tjejorna från Å vi hade beställt men bricka med lite god saker. även fick e hur paulina bodde vilket var mysig lite lya.
det blev inte allt för sen så jag var hemma ca 00.30 men chauffören som körde han körde inte lagligt alls hem fick hålla i mig i dörren. men väl hemma så fick jag sånda huvudvärk å två alvedon o sen ner i soffan  en stund och en landa i sängen.


...................................................................................................................................................................


Pappa hörde av sig under veckan o frågade om han och mommo fick låna barnen en stund under lördagen och vist fick dom det. så jag och danne tog oss till tuna park strosade runt och sen vidare till Phils burger där blev det en halloumi hamburgare. och till det blev det en milk chake med vanilj smak

nu är barnen hemma och det är liv i luckan så får vi se om barnen får gå och lägga sig tidigt.


Inga kommentarer: