20 april 2008

Fredags myss

Fredag äntligen
myssigt farmor kommer med smörgåstårta i dag så vi slipper laga mat och jag som då är lite sjuk orkar inte så mycket eller jag är så förbannat snorig och ögon rinner som floder så inget annat än ... blir lite sne på magen just nu tycker jag stor till i till växten har inte blivit så mycket större kan det bro på någe eller är deta barn bara minder??

Jag ser bara fet utt på magen en sån person som man nästan säger att hon vore inte äta denna bulle hon skulle ta ett äpple men jag vill bli stor nu ... vill att det ska synas på den .

Vad mera i morgon ska vi til linden loppan bara för att titta kanske kan hita någe men inge man hoppas på... behöver stor handla med så man kan äta igen ... tomt över allt känns det som .Men då måste man göra det roligta först vilket är att betala räkningar så man vet hur mycket man har över.
Skriver mera senare säkert.

Inga kommentarer: