20 april 2008

tisdag onsdag torsdag.

God morgon ...

Tisdag ja vad hände då inge ting farmor kom för bi och bjöd på mat tor jag snoret blockerar det lilla minne jag har just nu hihi
så vi åt gott och så hon åkte väll hem efter 20 så det blev sent.

onsdag som var i går så sov c och jag för det mästa hella dagen mådde inge själv någe vidare sa till farmor och d redan i tisdags kväll att jag hade ont så sen i går kom det sakta men säkert snorig och ont i halsen . och nysser tamifan hemma tiden .
men vi beslöt oss för att få lite luft att åka till sunbyholm och ta en glass och vad dom hade gjor om där sen man var där sist jätte fint var det.
så vi gick till badet och kollade det lukar som det alltid gör där friskt och gott.
sen till bilen och sen hem ...c somnade inte förrren kl 21 tro jag vi har fått vaknat kl 6.30 varje dag denna vecka vet itne varför men sen om hon gårå upp en till så somnar hon om nästan 2 timmar kostig unge det där =)
Jag hoppas bara att c klarar sig i från att blir dålig ska träffa doctorn snart kommer inte ihåv varför men om det var för örat denna gång får väll vi se .. måste vara där minst en 15 min innan jag ska träffa läkarn för en undersökningg kostigt .

Torsdag ligga på latt soffan och drika ramlösa dror jag så får vi se om man orkar någe men som det käns så blir det lungt ! Hare gott

Inga kommentarer: