20 februari 2009

flaggor??

Vad kallar man sånna här kommer bild på det men sånna skulle jag vilka göra till barnen hur och var ska man hänga dom? Jo då en idé har man sen att få det i verkliga livet kanske blir helt annolunda... men får se hur det kommer gå... men hittade lite olika men så klart så kommer igen bli det samma. Men tankar har man ...

Tro jag har lite efter min mamm som oxå tyckte om att måla pyssla (Sy) med mera så det här scrapning det skulle ha varit någe för henne ... trogna kunder för den som öppnar i stan..

Men så är inte fallt nu men pyssel oh sånt med händerna kommer nog från min moder vilket jag är stolt över.

3 kommentarer:

SusannaT sa...

snygga flaggor.. du skulle kunna göra som på en av bilderna att sy in bokstäver.. typ wille och Cassis namn.. och sen hänga upp på väggen bredvid sängen. såååå snyggt. :D

Allt & Ingeting sa...

AA de skulle man kunna göra ....ska tänka på saken... roligt med att bolla ideer

SusannaT sa...

spännande o se bilder sen när du gjort dem. :D