20 februari 2009

fredag gott

Jah den store är nattad för natten och den lille ligger i soffan somnade i famnen men nu mera ligger där själv var lju tvungen att ta utt det ny bakta brödet.... luktar så gott...


Mannn for nyss till jobbet mindreroligt blir allså själv i den stora sängen ... men får se han kanske slutar tidigt... så kanske slipper ligga själv så länge,

men då kan jag moffa choklad själv uttan att höras hans gnatt,
(ska du verkligen äta den eller dom ) Då blir jag skitt grinig ..tänk på vad du äter säger han... om jag fick i bland skulle jag slå någe rikigt hårt... men förstår vad han mera ....

Våran Choklad burk... smaskens hmm



2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

mmm.. vad gott det såg ut! både brödet och godisskålen ;) Du är så duktig på att baka! Tänk om jag hade orken. Och jag har bara ETT barn.. :)

Allt & Ingeting sa...

men jag tycker det är så roligt om man hadde mera pengar till bak och sånt och en stor mat beredare så man kan göra deg i den i stället för hand...