20 februari 2009

jag fasnade för denn...

Sitter och drömer mig bort i bland barn saker och inreding skulle vilja göra klart barnens rum , men inga pengar har inga grejor får.
Men måste få dela med mig av sån fin tapet jag hittade så...läcker.,,, skulle vilja ha dom färgerna på resten av inredingen.
Sjukdom vad mera kan man begära,, skulle vilja kunna ligga i soffan samt sängen och bara få var sjuk och få kolla på några bra filmer och bara få ligga och bli upp passad... Men sen hittade jag denna var så sött... kanske man ska göra tänk på karslson på taket vad han inte äter äkel peckel medicin vill han inte ha ....
Vil ha vill ha tycker hennes prgram på tv är så bra inte allt för svårt att göra hemma... kanske ska önska sig den födelsedag present eller så ....

1 kommentar:

SusannaT sa...

skulle oxå vilja ha hennes kokbok. :) hennes bakverk ser sååå goda ut. :D