6 april 2009

bvc besök

var på bvc solen sken så skönt i ansiktet så på med glasögonen ... när vi väll kom ditt så tycket jag lill plutten var mer varm än vanligt med på ett kostigt sett hade varit gnällig hella morgon kunde inte sätta ner honom fick sätta honom i bärselet tack för det funkar än så länge.

han hade 38,2 sen efter det gick vi till farmor skrev utt ett papper och sen hem så träffade vi på min syster som skulle komma så vi käkade lunch och sen så var barnen tvunga att gå och lägga sig ... kl ran på 16 hade vi bestämt träff med en som skulle sälja sin bil barnstol så det schopades i går for sen till babyp för att få den rätt instalerad så for vi vidare för hade sätt i reklamen om en kaffe bryggare för 129:- var ju ett bra pris så den handlades med lite mera.

for vi hem käkade lie mannen dror till jobbet... sjä gick jag och la mig kl var 21,45 när jag sist tittade på kl men som jag springwer 10000000 miljoner gånger ljust nu vilket annars blir någon gång... så är det kämpig som jag inte kan be mannenta honom som han jobbar natt...

men men inte mera om det....

Inga kommentarer: