10 april 2009

trött....

Vad mera kan man säga själv hängig snorig och så lite feber till och från...

Lill mannen hängig med cassi vaknade orligt i natt så kanske är tänder eller förskylning eller allt på en gång... jag gick och la mig kl 22 och så fick man till och från sova till kl 02 så fick lillen mat och la honom satt och väntade på att mannen snart skulle komma hem satt och snacka med honom och så klart vaknade wille och så jag fick då ta honom efter att mannen hade försökt.
menvi fick gåochlägga oss i soffan och där somnade och så sova han från kl 04,30 till 06,35 hörde jag honom sen des har man varit vacken ..


Varning!!!

I morrse när cassi kom upp så kliade det så dant i blöjan bytte och så var det braför ett tag ...
sen nu så fick hon nästan som panic över att det kliade så hon bara slängde ner rumpan på golvet och gled fram och tillbakaa.. så fort i duchen och hella tiden vilje hon smörja salva hon kanske fattar att det blir bättre med en salva så nu testar vi det blir det inte bättre får jag ringa rådgivinngen... men jag vil lufta men det är svårt men men ... blir et inte bättre så är man ju tvungen ....

jaha nu ska jag lägga mig i soffan meddans som alla är tysta här hemma... ska snart gå till affären för att handla grädde till min tårta...

kommer flera bilder i dag eller i mogon .

Inga kommentarer: