10 april 2009

fort.s

Nu är vi hemma eller har varit någon timme men mannen for till jobbet till kl var 20 och barnen fick gå till sängen på en gång cassi slockande med välling flaskan i handen...
själv sitter man här med snorig näsa värre... och känns inte mig hellt 100

Måste få säga om det blir någe så trodde jag bara det var tänderna för han var inte snorig eller någe annat men i dag så eller redan i går kväll så har han fått utt slag på magen samt rygg så jag håller tummarna att inte al får någe .... jag viste inge(= så det ka ju ha varit 3-5 dagars feber.
Förlåt Vanilj.....

Men som sakt så for vi till Dannes pappa och där så fick vi ficka när vi kom en smarig choklad tårta med grädde samt kakor.... och killen dannes syster hade med sig var rikigt trevlig men vem blir inte det utt av två öl men jag tror att han är trevlig än då... men blir ju lättare med lite alco i kroppen .






Inga kommentarer: