13 juli 2009

Det får bara inte hända

Kanske ni tycker att man är en skitt morrsa som inte har ögon i nacken eller varför kollar jag inte hella tiden till 100% på mina barn medans dom leker eller så ... Men saningen i det är ja att jag är mänsklig och kan inte kolla dom hella tiden så klart vil man ha ögon i nacken men som sakt det har man inte och då kommer dom små eller stora olyckorna fram som idag ...

Lill mannen lekte men en låda som stod bakom mig precis och så på någe sätt så hängde han säg över och välte både han och lådan vad kan det ha varit ca 20 cm högd. men änd trode man han hade gjort illa sig mera men panicen klätrade för över axelt och paniken i hjärnan var det.
han hade ramlat framläges och så det blödde från båda närborrarna så jag tar upp honom panicen i ögon och tårrarna från wille hittar inte tel och cassi sitter och kollar in på tv och undrar med stora ögon vad det är som händer.... ringer till mannne efter att ha sprungit runt hella lägh efter tel och bara gråter i tel och mannen i tel hör inte vad jag säger bara tt han förstår att det hade hänt någe han fort hem säker på 10 från jobbet. Hade ingen annan att ringa mer än honom ... behövde ha någon här...

Han slutade blöda strax innan Danne klev innan för dörren men an var allså knall röd i annsiktet vilket det var jobbigt att se .... men det är inge brutet som vi kan få kläma och så på näsan men det är så jobbigt samt att det är mitt fel men ändå inte man måste låta dom röra och leka ...kan ju inte sitta och hålla i handen hella tiden...

Vad ni än nu tycker så vet jag att jag inte är en dålig mamma bara för att mitt barn gör sig illa..

Inga kommentarer: