14 juli 2009

formatera om dotaron( igen)

Fan i går satte man på datorn funkadei nte ett skitt ladda om sig hundra gånger vad fan gör man ringer akut till mannne på jobbet och blir skitt grinig inge bloggaden tradera blocket eller någe vad ska jag göra hella dagen ,,,,

Nåja derket när han kom hem fikade han tillbaka vista som vi hade genom en enkel knapp på datron vilket vi inte viste som vi inte fick någe instuktionsbok när vi köpte datorn..så nu är datorn hellt ren kan man säga.

I natt var Wille inge rolig och jobbigt är det våra barn har mer eller mindre sovit hella nätter men i går så somnade mannen och jag sent o mannen har mest hållt på med datorn för de ska bli ba vilket är så snäll för en sjäv som inte kan någe om datorer eller ner laddingen eller så ...

Men jag har märk att wille är en rikigt mamma gris och cassi är mera med pappa men det är obbigt med har varit hemma med dom två små i snart 3 veckor har inte träffat någon annan eller varit utte själv eller någe ( tycker lite snynt om mig) Han åker till jobbt träffar annat folk sen tränar hanvist det kan jag med men nu när jag har vari hemma så har jag tagit hand om allt annat för han inte ska behöva göra så mycket så då är jag hellt slut ...

Det är min tur nu att göra någe eller bara gå utt och bara vara jag ... Jag älska mina barn men nu är grytan överkokt känns det som ... N till TRadera

Inga kommentarer: