17 juli 2009

jag vet jag vet....

Jag har inte skrivit på någon dag eller så men har varit uttan dator för vi har installerat om allt och jag uttan data vana kan ju inte så det är mannen som gör allt ått en som då kans lite mer än en själv...

Men nu är jag tillbaka och hoppas ni mina bloggare hittat och vill forfarnade läsa min blogg...

Iför går var vi i väg för att träffa hund grannarn på landet vilket var himla myssigt och så vart så solen tog på en ordentligt och så vit som jag är så fort solen äns tittar på en så blir jag röd som en krabba så det är mindre roligt. ...

Men men vi var där och 3 timmar senare så kom mannen och hämtade oss .... men cassandra badade i vovvens balja vilket hon tyckte var skönt och roligt och det var skönt för mig med så hon fick någe roligt att göra medans man var och träffa lite vuxna människor...

I går å allså var det torsdag tvätten damsuggning damning var i full gång så i dag är det toa ta bort alla kläder som är rena samt torra så är det allt klart för i morgon då kommer min goda vännina över som ska vara här med oss samt mina två bröder kommer lver på fika samt då mat sen får man se vart kvällen dagen tar vägen . ska försöka göra någe gott till fikat i mrogn får se vad det kan bli .... nä nu ska jag gå och hjälpa mmannen men maten får se vad det lir för gott... hej svejs .

Inga kommentarer: