21 december 2009

skitt jobbigt

När andra föräldra sa att dom ahde det svårt men sina barn att sova själv vilket jag tyckte då var konstigt som cassi aldirg ville sova hos oss så tyckte jag att det var undligt det är väll bar låta dom skrika någon min så kanske dom somnar om men nu sitter man där själv med wille ...

han sover så gott hos mig vart jag än ä i soffan eller i sängen och sen så fort jag lägger ner honom blir han orolig och bar skriker efter en ... för att han inte ska vecka cassi så tar man upp honom för att man ska få sova tar man honom till våran säng ... snart slänger jag ner min pjamas tröja så han känner min doft i bland tro jag det är bar en sån sak.


Jag är bara så trött på det och mannen jobbar natt så inge hjälp där i från heller så det får väll bli efter nyåret så några till får man väll ha det så här,


Nåja nog om det i morgon ska vi på ul så jäkla nervös hoppas allt är som det ska vara håller tummarn.

Inga kommentarer: