20 december 2009

Söndags myss med gudmorder

I dag kom wille gudmoder över och firrade nsnabb jul med oss och gav våra barn jul klappar mycket fint blev det strumpot tröjor byxor kläning och morgon rock till wille bilder kommer senare. vi fikade ihop samt lagade vi taco fajitas med salld till skitt gott och sen åkte hon till nästa ställe och firrade på men det är alltid roligt att träffa henne.
Snackade lite om min mamma när hon fans hos oss och det är oxå roligt att få höra någe om henne som jag själv inte kommer ihåg henne som frisk och knappt när hon var dålig för uttom allt dåligt som sjukhus besök och sånt annat tråkigt ..

mannen har hjälp mig med en jul klapp till våra föräldra och det blev bra hoppas dom tycker om det? Men det får vi hopps själva tycker vi det blev bra... under tiden deta skrivs så skriker wille men det är fö r han vill komma upp till mig , men så fort han kommer upp så somnar han om så får man gå och läga honom på en gång så tänker att han måste slita sig i från mig jag behöver få vara i från honom han är så MAMMIG .

älskar mina barn och man över allt på denna jord men han och jag måste brytta upp snart lite för han och jag är hella tiden . min pojke!

Inga kommentarer: