14 februari 2010

alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag.
I dag är det exat 4 år sen vi fick hem vår Molly och hon blev en del av våran fam. men idag så kom vi överens om att det inte funkar med 3 barn och hund vi hinner inte och allt går ut över henne. Vi känner att det bästa frö henne samt för oss är att hon får komma till ett nytt hem och det kanske blir lättar att veta att hon kommer till någon vi känner som kanske ska bli dannes pappa som ska ta henne för dom tycker så mycket om henne .. hon är inge problem hund alls det är inte därför vi gör oss av med henne det är tiden som inte går ihop.
Så bäst för henne och oss är att hon får flytta men flyttar hon till honom så kommer vi träffas än då så på det sättet känns det skönt och tryckt.

I dag så har man inte mått så vidare var hos Bella och hennes fam. i går lördag och det blev det fika samt tacos och så mycket gott dom hade gjort för att vi skulle komma och så mätt man blev… och full rulle hela tiden 4 barn och 4 vuxna sen blir det 4 vuxna och 6 barn… huvodet kommer att falla av… eller så är det för man är ovan .
Men jag har mått skit till och från ögon är tunga och allt är bara så trött samt. Men mannen var dukigt som damsög golvet och så …
I dag blev det vofflor till lunchen men frukt och glass och middag blev det potatis med lövbiff och sås så det var gott som mannen jobbar natten id ag så blev det inte nåde avancerat . Men vi fick oss en lite stund med jordgubbs mousserat vin /Alco fri och kex och ost men sen kom lille herren upp men det gjorde inge. Så nu sitter man här själv och inte gör någe och ska väll snart gå och lägga sig så man orkar med i morgon med som mannen jobbar senare än vanligt i natt och sover längre då eller vi får väll se kanske kommer upp till lunchen som han sen måste ställa om sig till dag igen.
Jag ska skriva brev till min handläggare på ams i morgon och berätta hur det går sen ska jag höra av mig till min pappa pm jag kan få praktik där. Sen får vi se vart dagen tar mig jo tvätt finns.

Jo mannen kom hem från att varit ute med Molly så sa ha att det fans två katter i våran trapphus och det gjorde det och dom var små nästa som katt ungar och inge här har katter så som man vet så får se om man vågar öppna dörren för dom kan ju springa in om det så vill.

Nåja god natt och sov gott.

Inga kommentarer: