17 februari 2010

lite babbel hihhihih

hoppar över titel i dag kommer inte på någe passande idag så kommer våran vovve flytta hem till dannes pappa och ska bo där vilket är skönt att veta att man känner den nya ägaren samt att man kan träffa henne fortfarnade. men det är så klart blandade känslor men mäst nog en lättnad kanske man kan säga.

Barnen är på dagis och efter det ska vi åka och lämna henne så får se hur cassi tar det men det hon själv säger är ju att farfar ska ha molly så får se hur hon reagerar i morgon när molly inte är där hon brukar vara. Vi har förvarnat på dagis att det kan bli mycket prat om molly så dom vet hur dom ska ta det.

Nåja nu ska jag hjälpa mannen men maten nu så det bli lag med cocos samt brocollia så det ska bli gott..

Måste få säga att jag sitter och väntar till kl blir ca 15.35 i dag för då ska jag buda på en speldosa till spjällsängen som jag hoppas kan få runt hundra lappen med frakt då ...

SEn fick vi reda på en rolig sak av farmor i går men det vill jag inte skriva om än här men det kanske kommmer mera om det i framtiden.

Inga kommentarer: