28 mars 2010

lukta gott vad är det

Allså bajs allså bajs det är vad man känner när man kliver upp och när man lägger sig som sist... när ska deta sluta och när ska vi få ett svar deta kan ta sin tid...

Bara på 40 min så är det 4 bajs blöjor som är bytta tycker så synd om honom klämnde på hans naglar och tycker inte blodet flytter på lika bra i dag som i går så i dag är det vatten och safft som gäller så han inte behöver få vätseersättning. han somnade så sött hos mig i natt som mannen jobbar och jag kände att jag ville ha koll på lillen sen la vi över honom kom till kl 6 kl 7 börjades allt om gen uttan äns ha någe i magen så kommer det någe ... vill få ett slut nu .....

mannen ska inte jobba någe mera natt denna vecka vilket känns skönt nu när lillen inte mår bra får man lite hjälp och kanske man får sova utt lite i går var det gräsligt vad trött och hängig jag kände mig.

Men idag är det måndag och i morgon är det dagis för cassi wille får nog vara hemma hella veckan känns onödigt att gå bara en dag så får se hur deta slutar.

Inga kommentarer: