28 mars 2010

tar dagen aldrig slut

I morre var vi ch kollade på säng men den blev det inte av så denna månad så blev det mycket sparade vilket kännndes skönt... men mitt i allt var wille dålig i magen igen och vad är deta är det för godiset eller är det maginflensa igen men han var så slö och så hängig och ändå fick han bara lakts frit till frukost i dag men det är bara vatten som kommer och inte nog med det så kan man itne torka mera för det gör så ont så han skriker och vad ska man göra...

Så i dag åkte vi till akuten efter att ha prata med rådgivningen ...för så här dålig till och från kan man inte bara vara så nu fick jag träffa en barn doktor och han var kanon vilket är då ovaligt att räffa.

Så nu ska han skriva i sitt pappper till min vct att vi behöver göra tester på gluten på wille för att börjar någon stans som dom på vc bara skickar hem en hella tiden men så såg jag att wille inte har gått upp så mycket i vigt vilket då oroar mig.

Så snart wille är bra ska jag ringa till vc och säga att nu får ni ta blod prov hittar inte dom någe så blir det att dom får skicka upp oss till barn frö nu är det slut på deta jag vill veta var det är så jag kan göra det bra för min son som lider så dant nu. men sen fick jag reda på att det fans en barn sjuk dom som dom kan få i denna ålder som är att dom f¨r dearre men ändå äter och mår och går upp i vikt. men det får vi se om det är det eller någe annat.
Vill att min plutt blir bra nu så inge dagis på tisdag får se hur det blir av resten av veckan .

Inga kommentarer: