31 mars 2010

påsken

Den närmar sig med stora steg innan för våra svenska dörrar.... och stressen över än kommer snart krypandes men jag har bestämt mig för att ta det lungt och göra så mycket det går i för väg och det är vad jag har gjort i dag som vi ska fira med dannes familj på fredag så tyckte jag att jag kunde steka prinsen samt göra köttbullar ska göra potatis gratäng i dag så den med är klar sen är det andra hundra saker att göra men då slipper man i allafall stek doften av köttbullarna som sätter sig i kläderna vilket jag hatar...

efterätten är redan klar köpt hihih och den tar mellan 10-20 min att tina så det kan inte bli enklare.

Var till maxi i går och handlade lite och tur det så hittade vi två snygga jackor till barnen 199:- st i ställer för 299:-s st så det blev var sin och dom maschar men inte i färg uttan i ränder kommer bild på dom sen så hittade vi en liten behändig klottgrill för 149:- som vi ska andvända flittig i sommar.

nä kännner att jag måste slänga mig på soffan så hej svejs så länge.

Inga kommentarer: