27 april 2010

blandat.

Onsdag och i dag ska det fyllas i om mamma o pappa ledig för oss båda barnen ska få vara lediga från och med 20 maj till 21 aug tror jag det blir vilket är skönt som vi får en babys och då är det skönt att ha den hjälp samt får man hoppas det blir fint i sommar så man kanske kan gå till stranden och leka lite inte för jag plaskar men för barnens skull.

Valborg är ju nu på fredag om jag ine läste fel vart har tiden tagit vägen det går för fort ska åka och handla med min pappa om han nu hinner med sin dotter hihih blir kol grillat kött med potatis salld och salld till och lossas cider ska det hadlas hem samt glass så det ska vi äta på då. sen kanske vi går till någon brasa får se hur det blir och det ser utt med välder.

I morgon torsdag ska så jag räffa min bm i gen vilket jag hoppas får någe roligt att gå hem med kanske ett ul vore roligt för att så se den innan den tittat utt och se hur stor den är . Så den inte är för stor lille plutten i magen . Det är ju inte långt kvar nu heller och ont börjar det göra till och från så i dag ska jag föröka passa på att bara ligga och ta det lungt.

Inga kommentarer: