25 april 2010

God morgon måndag

I lördag åkte ju mannen in till akuten och blev inlagg för att ta mera prover rygg prov var ett måste tydligen lidder med honom inge skoj han som hatar nålar.

Men han fick komma hem i går sön efter kl 12 vilket var skönt men han hade ont i ryggen och nacken men det var inge bra det heller för nu är allt annat bättre men sen nu kan han knappt röra sig eller göra någe. så när han kom hem så börjarde han att hosta o ha ont i halsen vilket jag nu med sitter med men är det konstigt om man blir sjuk om 3 av 4 har eller är sjuka?

Jag vet inte om jag inbillar mig eller om det är någe som ska ske men när jag har fått mens värkt till och från det trycker på och sammandragningar till och från kan det vara dax snart eller är det flera veckor kvar säger babys till att man måste ta det mera lungt men det är inte lätt när man ska göra allt själv fasnt kroppen bara vill lägga av så är kännslan men det¨går väll men sen dör man väll efter deta ..

Inga kommentarer: