28 april 2010

en frisk och 3 sjuka

Cassi har ju varit på daig men nu på kvällen så vart hon dålig i magen så änu en unge hemma och hemma inge ... mannen och jag är hostiga och irreterade i halsen och wille värkar vara på bättrings vägen vilket är skönt men när ska deta sluta hella bloggen känns det som att det bara står om att vi är sjuka eller barnen skitt tråkigt.

Jag har gott och funderat på om jag ska färga och klippa mig innan plutt nr 3 tittar utt men vad ska man ha för färg och frisyr?

Jag har hittat några men ska väll kanske visa hur det kanske blir så nu har jag beställt tid på fred kl 12 så ska jag klippa mig så skulle vi snacka om färg och slinger.

I morgon ska mannen till tandläkarn och jag till bm men det blir inte lätt för jag har ju två sjuka barn hemma. så får se om kanske farmor kan passa under tiden jag är borta och danne kommer hem. Sen på kvällen så ska jag och min snälla pappa åka och handla lite till valborgv och sånt som fattas hemma som vanligt te ott te vill ha te men nu är det slut så vatten får duga.

Inga kommentarer: