26 maj 2010

namn

I dag har vi prata om hur vi ska stava vårat barns namn som tjej och kille och jag var tvungen att skriva till skatte verket för att fråga om det äns fans en sån staving och jag tänker inte skriva utt än vad vi har för namn till barnet vilket kön det är innan den har kommit utt.

Men den stavning jag vill ha fans det bara 20 st i svergie som stavar så , jag hoppas mannen går med på den svaningen som jag vill får se.

I dag har det varit en lung dag var till affären för att hämta utt lite pengar om det är så vi behöver ta taxi till förlossningen o barnen fick leka lite i parken innan vi gick in sen nu så försöker mannen få lillen att somna han har kommit in i en period han vaknar flera gånger och är orolig och rädd och vi vet inte vad det är eller vad vi ska göra ått det sen är han väldigt mammig och kan smöra bra för att få sin vilja igenom.

Nu ska det bli unga mödrar danmark som ska kollas på så hejs svejs så länge.

Inga kommentarer: