27 maj 2010

tiden går för sakta nu

Tiden går för sakta och inge ting händer eller känner så tvätten är nu tvättat och hängd bar för att man ska göra någe hemma ...

Danne tog barnen med sig ner på stan i 2 timmar så jag satte i gång tvätten då sen så vart det bara att vara hemma sitter oh väntar då klart på mitt paket som ska komma från en som jag vann av på tradera ett parasoll men det kanske kommer i morgon så kanske man får gå ditt kanske någe händer...

Daniels pappa ringde iddag och frågade om vi ville komma utt och grilla i morgon om det inte regnade samt att dom kunde hämta mig för ajg har sån foglossning så att gå det finns ju inte rikigt med på min karta .. så får se hur det blir i morgon eller så kanske det kan hända någe änu roligare som att få sin lilla baby,s


Tele ringer hella tiden nu för att bara kolla om någe har hänt eller inte om det händer någe så ringer man väll förstår dom inte att man själv vill att det kommer i gångg nu orkar bara inte med om gnattet i alalfall. nä nu ska jag tvätta lite till och bädda sängen ren.

Inga kommentarer: