8 augusti 2010

fan om jag hade så där 4 vagnanr till hade man fått mera pengar ... vi säljer våran baby t och det ringer och det mailas för fult om jag bara hde flera vagnar att sälja eller någ mera att sälja i huvod taget men det har man väll om man börjar gå igenom.... jag har massor av kläder som är för stora samt jag inte tycker passar min kropp längre sen han man massor av barn kläder som måste i väg för nu har jag inge plats att förvarra det ... men ska väll vänta och se om det bli någe loppis i stan så kanske man kan stå där och bli av med lite.. sen har man två som är gradvida nu och man kna ju hoppas att dom kaske vill köpa någe för en billig peng som det inte är någe fel p kläder.

nåja i dag kanske våran vagn försvinner vilket skänns så skönt. och så ska farmor komma över en stund får se när det blir.

Inga kommentarer: