12 augusti 2010

fan oxå

Varför i dag för ... barnen har ju varit sjuka till och från men friska nu i 2 dygn och så i dag var det fika dax med flickorna vilket jag såg frami mott att få komma utt och så hade jag med mig alla barnen vilket känndes roligt på sitt lilla sätt.

Men efter att ha gott samt kom till cafet så fick jag så ont i magen och svetten bara ran och jag orkade inte äns stå eller sitta rakt hade bara velat lagt mig ner och döt känndes det som inge kraft eller ork det bara försvann så där med vinden bara ,,,

Så jag sa det känndes bättra att gå hem om det nu blir någe värre så änns det tryggare att vara hemma men så nu är man hemma och bättre mår ja ju så men det är inte värt att chansa vill säga. så får se om det bli någe 60/ 70 år kalas eller om det bli att vi blir hemma får se hur deta slutar.

Inga kommentarer: