10 augusti 2010

kan inte kännas värre

trodde det skulle få bli min dag idag men en lung morgon med ny bryggt morron kaffe i stället fick jag en kräck sjuk son som mådde dåligt och det var precis innan vi skulle ta på oss skona så det var väll bra i sin tur att det inte kom i trappen eller på dagis så nu är dom båda hemma och cassi bara gnattar på en önskar i bland att man kunde stänga av öron för en stund.

Jag vill göra någe som jag tycker är roligt ...mannen får ju träffa lite annat folk på jobbet han behöver ju inte göra någe hemma eller prata om lekaser eller han kan ju säga eller prata vad han vill om med kalrana på jobbet. finns så mycket jag vill göra som scarappa lite vore roligt men det kan man inte sätta sig med samt att sova lite extra på dagen i dag skulle behövas men inge sånt heller för maxi har sovit nu snart 3 timmar och inge villa för det som dom andra tvä är vakna.

Vill med ha egen tid.

Inga kommentarer: