14 december 2010

kort om allt.

Hallåååå

Fan tiden går för fort fram och ingen ork rikigt att skriva men har ju allafall uppdaterat sida med lite julkalder tips på bak och godis .så jag hoppas det har varit hellt oki.
men tänkte lägga utt ett klipp på video men den vill inte funka så nu får ni deta att läsa i stället.

Mannen frågade eller mera ssa att ja var tvungen att forsätta mitt skrivande om mina 30 dagar vilket jag ska ta och göra så det ska skrivas id ag så får se när det kommer upp ...

och jag måste ta hand om disken innan barnens lek kompisar från dagis kommer över och leker men vill fan inte ta den men det är inte massor så är det jag som diskar så för svinner det fort men hade mannen gjort hade det tagit hella dagen / nä inte hella men en stund längre/

Men nu så ska vi se om jag ska lägga upp lite bilder på en själv egot, men jag som varkligen hatar kort men det är lite roligt i bland när man får hålla på själv uttan någon ser på.

Väntar även på att någon ska kolla min spis så vi kan steka gämt på spisen så får se när han kommer hitt och mannen tränar och två är på dagis och den minste han sover.

Inga kommentarer: