17 maj 2011

Dag 57

Nu är vi i gång.

Nu har vi börjat med att ge henne väska och snart om 1 tim så ska hon få sin guld medecin så jag hoppas deta kommer att gå bra.

I dag var det även sovdoktorn av deta skulle droppet ha kommit i gång och pigen eller sprutan i benet gjort.
Men nman väll kom hem så var då inge   gjort så allt gjordes när hon hade vaknat vilket vi inte var överens om.alll skulle göras när hon sov. men men nu är det gjort och nu sitter vi och kollar på bolibumpa pch äter popcorn. så får se hur ofta man kommer springa i natt. och hur hon kommer att må,

Saknar mina pojkar där hemma. vill bara krama om dom en massa. saknar dom massor och saknar min man massor vill bara krama om honom och höra han andas bredvid en. nu hör man alla aparater och allt och cassi som snarkar av trötthet. Nåja man får vara taksam för alla medeciner och all behandling så våran tös kan bli frisk i gen.

puss och god natt!

ps: älskling i morgon ska jag njuta av 30 min massage och cassi får följa med.

Inga kommentarer: