21 maj 2011

Hem ljuva hem.

Nu är vi hemma och kom  hem i går kväll och fan vad skönt att få krama om min älskade och bara krama om mina små pojkar och bara få vara hemma , kändes som allt var nytt men ändå det samma ,
Att veta att cassi ska få sova i sin egen säng betyder allt att bara en sån sak  är stor för henne.

och att få somna liggandes tätt in till med mannen är guld värt denna vecka har varitt svår att vara i från honom och pojkarna, nu är jag hemma och det var så skönt att få sova och vara hemma där man känner som hemma. så nu kommer vi att vara hemma och bara åka tll sjukan i etuna.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Någe hellt annat tror fan man upp ragad av shaffören till taxin och han trodde man var en ung mamma på 23 år så det vara bara att suga ått sig men sen visa ord val han valde så känndes det kneppigt tills han såg mina ringar då såg han att jag var gift och då började han prata om allt annat. som bilar inge intresse om det så vad ska man säga... skönt att vara hemma.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I dag så ska vi till sunbyholm och kolla lite ska bli myssigt att göra någe med hella familjen så hej så länge.!

Inga kommentarer: