18 maj 2011

Dag 59

God morgon allså vilke party blåsa cassi har 500ml 5½ senare så fan att att hon inte kissar oftare.

Nu har vi tagit provet som vi får svar om 2 timmar om hur hon liggeri dag i går kl 19.30 tog vi prov och det visade  sig att hon då låg 130 och i dag så hoppas jag det försvinner så vi kan åka hem till i morgon.
håller tummarna cassi äter så dåligt här så det vore bra att åka hem så hon kan få åka med brosan och pappa till corner/eriksson och äta det hon vill ha.

i dag blir att säta lite färg i aniktet så man inte ser död utt. Ska träffa masor av doktorer som uttbilar sig och är snart klara så dom ska ställa lite frågon och lite sånt om hur allt började och hur vi som förälder känner och tänker om allt med läkarna och hur allt sköts så det ska bli kl 12.30 så jag hoppas det kommer att gå bra. sen så ska vi till lek ter efter apin och leka av oss lite.

Bella sorry  att jag försvann sen i g,år kväll , sommnade efter att jag hade prata med mannen.
Sandra jag är ledsen att jag inte har svarat på ditt mail men när vi har kommit hem igen kanske vi kan se om vi kan få in en träff vore roligt. så  vi får höras.

nåja skriver mera senare. puss och kram

Inga kommentarer: