9 september 2011

TRodde jag skulle dö...

I onsdag så kom camilla över så skäckade lite mat och umgikt och barnen älskar när hon är här får dom får så mycket uppmärksamhet. Men strack efter hon hade stängt dörren så sa det bara puff näst till 40 g feber. trodde ajg skulle dö. ingen kännsel i tår eller fingrar. blod var som still och jag hakade tänder och skakade.

Men dagen efter var det forfarde högt ca 40 grader så efter lunch kom farmor och hjälpte så jag kunde sova sen senare gick hon hem hon mådde inte heller bra. Men under kvällen i går så försvann febern och dig är den som bort blåst i dag har jag bara lite ont när jag sväljer. och sen har jag ont av tråden som sitter fast i mina framtänder som har slämp så jag har en halv tunga som är irreterad. skitt jobbigt att prata.

Så id ag är det fredag och wille har hunnit blivit klippt och badat så nu är det lill herren som ska med bada och klippas sen blir det lunch. hej så läng.e

Inga kommentarer: