9 december 2011

Cancer

Cancer var och hur fick vi ordet cancer i samma mening som med barn.

Livet är så jobbigt  ändå  varför drabbas barns av det , ?
I morgon tänder vi ljus för en underbar lite tössa bit som inte kommer att kunna vinna över denna hemska sjukdom. Jag tänker på er varje dag, mina tankar är hos er ständigt.

Det svåra är att se nackdelen av denna sjukdom finns så nära hos en, Det finns ständigt i våra tankar men vi lever ljust nu här och nu,

Cassandra frågar ofta om denna flicka , dom har ju träffats i Uppsala och så och vi kollar dagligen på fb och hon tittar på bilderna och frågar vart hon är. Hur ska man förklara  , så hon förstår, tänk om hon blir skrämd.?
Så snälla hjälp oss och få in bidrag genom att köpa en skyddsängel av oss så går pengar till forskning.
Så vi kan bli av med denna hemska sjukdom . Så tveka inte köp en redan i dag, och rädda liv.

2 kommentarer:

Life is beautiful sa...

Hej!

Vet inte om du kommer ihåg mig. Kompis med Sofia Frykenstad från Eskilstuna. Vi bodde i Eskilstuna och hade sonen Zakarias. Nu har vi även dottern Lovisa. Hur gör ma för att köpa en ängel?

Jag har följt din blogg sedan vi flyttade.

Allt & Ingeting sa...

Jo då jag känner igen dig ...
Jag tar i mott beställning genom mail som finns på min blogg sida till höger ska lägga utt nya bilder på det jag har och sen väljer man vad man vill ha och jag sen skickar jag det till dig och motagaren betalar. 6kr:- Till kommer allså,

blir glad att du fortfarande följer den!