6 december 2011

Önska kan man göra.

Phil & Teds Promenade: Detta är en helt ny vagn som kommer i januari 2012.
(inline)vagn som har vändbar sittdel! Jag tycker att små 6-månaders bebisar är alldeles för små för att sitta vänd bort från sina föräldrar så det är väldigt välkommet från min sida. Promenade har en liggdel som går att göra om till sittdel, sittdelen är som sagt vändbar men som jag förstår det går den bara att ha bakåtvänd när man har den som singelvagn. Syskonsitsen går också att göra om från liggdel till sittdel och denna syskonsitsen ska vara i full storlek, jämfört med övriga syskonsitsar som är lite mindre. Eftersom syskonsitsen även går att göra om till liggdel går det att ha två liggdelar på vagnen. Det går även att fästa ett babyskydd på vagnen. Promenade har fyra punkteringsfria hjul, de främre är svängbara. Handtaget är ett teleskophandtag. Suffletten på huvudsitsen är stor och skyddande. Promenade är enkel att fälla ihop som singelvagn men syskonsitsen måste tas bort innan den går att fälla ihop. Promenade tar “bara” 15 kg 
per sits (till skillnad från de andra Phil & Teds vagnarna). Vagnen väger 13 kg som singelvagn.


Me like! 




Om jag fick köpa en en snygg och en växande vagn till sommarn skulle denna stå hos mig. När man ser allt man kan göra så blir man mera än kär  och näst till alla mina kan sitta i den ..cassandra kanske är för lång men dom andra två kan. 


Å vad jag är kär!

Inga kommentarer: