9 december 2011

Tävling hos Mirka i Ärsta,


Mirka har nu en tävling i samarbeta I hop med Blocket och där skulle man ska motivera varför man gillar att handla på nätet.

Min kommentar lyder. , Just denna jul känns det mera än vanligt , tycker det är mysigt att gå och kolla runt på stan på jul klappar men denna år vågar vi inte göra det. På grund av våran dotters sjukdom så vågar vi knappt gå utanför dörren som det finns mag och kräk och allt där i mellan och det kan göra att vi blir inlagda och vi vill gärna hålla oss hemma. så det blir nät handel, det är enkelt att trycka hem saker och sen bara åka och hämta ut packet. då slipper vi ta med våran dotter till affären och utsätta henne för sjukdomar.

Vem och vad skulle få vad?

Min älskling skulle få en tomtom Gps , Vi har haft en som tar oss till ingemansland och den hittar inte ditt vi ska eller vägar. så en ny till honom så han kan hitta .

Symaskinen och matberedarna önskar jag mig. Symaskinen har jag behövs många gånger och får åka till släkt och vänner för att sy, skulle vilja sy mera än det man gör i dag, matberedarna ,Vi gillar i denna familj att baka bröd och mycket annat så denna skulle kunna komma till pass.

SEn då¨ tv Skule jag ge till mina barn. Min äldsta dotter är som sakt sjuk och är hemma på dagarn så det blir långtråkigt så våran tv i vardags rummet går mer filmer på än vad vi får se, Så det skulle kunna vara en kanon bra att ha på hennes rum så kan hon se på film när som, Spelen är med någe som hon kan sitta med och göra på dagarn när det är långtråkigt på sjukhus , sjukhus resorna mellan sjukhuset. så följer ds med,

Känner att Mina övriga barn kommer mycket i kläm så lite lego att leka med vore roligt,

Inga kommentarer: