5 december 2013

mycket att läsa

Gud hjärtat bultar och svetten rinner.

kan det bro på stress och så mycket att göra. men men bara att bita ihop. I dag är det tråkigt väder ute inge vidare så vi håller oss hemma och får hållas med tvätten blir gjord och mycket plock har plockat i hop kläder som ska skänkas orkar intesälja och hålla på så jag ger heldre bort till dom behövande. så det blev en kassa till dom samt två till dannes syster som kanske vill ha till sandra.


Satt och läse lite om mina piller jag tar varje dag som är för fettförbränning och nu kan jag förstå varför jag mår som jag gör. Jag har mått illa visa dagar och jag känner mig stissig  kan inte rikigt sitta still. och jag tar då inte full dos för då skulle jag inte kunna somna för det rätt mycket koffein i dom samt att jag tappar av sött suget och mat lust så det kan ju vara positivt , men illamående kan jag känna av i visa lägen vilket är jobbigt när det kommer . en annan bieffekt är att man kan få som små utslag och det har man ju fått men inte farligt mycket men blir det värre så kommer jag sluta. Så man får känna efter hur man mår och känner när man tar dom. men snart är burken slut så dax att beställa nya och dom är inte så billiga får ta råd av mannen min,

I går var vi knappt hemma och vi hade möten inbokade för barnen.
Ett var för Maxi och det hade med hans skada att göra som han troligen störts sannerhet fick när han låg i magen och gjorde att han har sitt lite fel på händerna , men doktorn som jag träffade lungade mig massor så nu är jag inte lika orolig för framtiden för Maximilliam för han pratar mera än vad dom andra två gjorde i denna ålder så han rör sig som han ska springer och är som vilken pojke som hälst. det tråkiga är nog mera att det står så i hans papper som nu gör att vi inte kan få någon annan barn försäkring på honom.

SEn tog vi bussen för att åka till sjukhuset och träffa doktor jörgen och där var det som vanligt frågade hur det var och berättade att hennes prover såg kanon bra ut samt att vi ska börja vaxenera henne igen , börja om från dom sprutor hon fick när han bara var några månader gammal . och sen efter ca ett år ska hon få för vattkoppor så hon inte behöver gå igen om det. men allt såg bra ut och vuxit har hon med gjort 1 ½ cm till bara på någon månad, hon blir nog en lång tjej,

Sen vidare med bussen till frisör och snabbt ge barnen var sin hamburgare och sen så klipptes cassi och wille så nu ska vi ditt på fredag med maxi och då ska han klippas kortare så får se hur det blir några tårar för mamma . sen tar vi helg ja ljust det ett möte med min beteendevetare har jag i morgon.... så jag hoppas man får lite hjälp med ångesten som kommer lite varje dag. hatar denna känsla som växer inom mig.

Så det är vad som har hänt här hemma.

Inga kommentarer: