3 december 2013

God morgon denna tråkiga tisdag i dag ringde dagis om att det på går någon slags magsjuka eller så för lärare och barn var där och mådde illa så tack sa jag syns nästa vecka.
om det inte fortsätter då vill säga som nu har vi varit friska ett tag så jag vill inte ha hemma någe.

Vad mera hände en massa möten denna vecka mest med doktorer att göra så får se vad man får får svar från alla .

Nu har vi skickat ut inbjudan över julen vilket känns skönt att det är så här vi vill ha det i år så får man se vad vad det blir till nästa. men nu är det så här vi vill och jag hoppas alla i släkten förstår. Jag orkar inte vara den som man förväntas av att planera. så det är så att i år planerades det med min man och mina barn så får vi se v ilka som vill vara med eller inte .
Annars så får man träffas en annan dag. Men sen är det nog att vi gör så här är för att vi inte vill planera  med svärmor , gillar inte hennes planer som hon gör eller gjorde kanske man kan säga för nu är inte hon med och och med detta brev kan det det bli mycket sura miner och hon säger  att hon förstår men ändå gör hon kanske som hon vill utan att fråga, så här får man stå på sig då .


Nåja i går var det dag vården och det gick bra och efter stick i fingret så var det lite fika innan vi åkte med bussen hem, i dag är det maxi som ska vägas och mätas och se hur han ligger i sin kurva och hoppas man kan få lite tips på vad vi kan göra för att få i honom mat och hur illa är det att han inte dricker någon mjölk. och så är inte min bvc sköterska där utan en annan vilket jag ogillar.
Mötet i morgon är då med nils med maxi vill ha ett till utlåtande från en annan läkare och nils är en av dom jag litar på efter att ha träffat honom mycket med cassi, så får se vad han säger. sen vidare med buss och åka till sjukhuset för att träffa läkare där för cassi .så det snurrar på här h emma som bara den .

Inga kommentarer: