30 maj 2008

Bättre än i går.

Natten har varit till oki kan man säga mannen fick springa 4 gånger på 2 timmar men sen när kl blev 2.32 så gick jag upp gav henne välling och bytte blöja och så somnade hon om och väkte mig kl 6.45 prick . vilket var bra .. jag tror hon var hungrig men drack inte mera än 100 ml men hon ått ju inge i går prinsip så man får ta lite då och då .
SÅ i morse fick jag i henne gröt med lite grötpure med päson och nästan en hel macka så det är framsteg men det är väll dax att natta henne på förmiddagen. men just nu hjälper hon mamma med tvätten så dukigt flicka.
Drar tvätt korger och går efter den som stöd så sött bara.

Vad mera ska ringa till min vän som tar studenten på fredag tänk redan 3 år sen man tog det och hon går utt med samma mentor vilket känns roligt och linje .
jaja får se om man hoppar in någe mer i dag kram på era lla glada i solen

Inga kommentarer: