30 maj 2008

Evigt gnattande

Mitt liv är så här bara att inse det .
Jag är så jäkla lyklig med min man o våran dotter och väntar nu nr2 som jag längtar tills du kommer utt. men det är inte långt kvar nu börjar känna mig lite nervös och så men allt kommer nog att gå bra så det är inte det allat annat med nålar och det Onda.

Natten i dag vaknade hon vid kl 00 sen så somnade hon om och vfick sova hella natten till 6.20 så det var oki så får se hur mycket vi sover och är griniga ... själv så blir man orolig när hon inte äter och inte driker som förr . orolig över att hon går ner för mycket vilket kan hända och gör ljust nu. som hon är smal innan och nu ja ni kan tänka er inge fett som ögat kan se ..

Ska nu ta hand om tvätten och ge den lille mera att äta ..äter flera gånger i ställer för att bråka vid varje måltid,

Inga kommentarer: