30 maj 2008

Denna dag förbi

hallå hallå


Denna dag blev en kanon dag

Vänninna J och al kom över på så vi tog och gjortde en sallad med tonfisk kanon gott.

Till äfterrätt blev det hallon paj med vaniljvisp.

Vi fick några minuter själva uttan barnen som dom hade somnat in på eftermiddagen men sen blev det livat men så trevligt.

måste bara göra om det snart .

Nu sitter man här 23,37 och skriver kan inte sova har tankarn på andra håll drack oxå två islatte under dagen vilket göra att jag har svårarre att somna in så därför sitter jag här.


Ps : Så här kan den se utt om man har genom skinliga glas.

Kom på att jag ska försöka mig på ett vind skydd till min easy walker vilket inte blir lätt men ska fan ta mig och försöka så får vi se vad det kan bli .

Blir ju knäpp med alla dess tankar som for tunt i huvodet vill bara få somna in så man orkar ta den lille i morgon bitti som det är min tur men kanske kan somna en stund på soffan i nnan man går till farfar.
Nä dax att dra den sista valsen för i dag och kanske krypa ner igen hos mannen min .
så får vi se vad som skrivs i morgon puss på er allihopa.




1 kommentar:

Gin/Ginny sa...

mmm.. vi får prova den i såna glas nästa gång! :)