7 november 2008

änu en stressig fredag

I dag är det fredag och en strssig fredag desutom.
Hella nate har cassi strullat till och från mitt i allt ville wille ha mat så upp med honomoch ner med honm upp för att ta cassi så ner i själv i sängen så väll upp sen på morgon äta frukpst och börja göra tårtor till dopet väll börjar så ringer en vänninna frågar om man ska med mer på stan och ta en fika väll där så strullar man med alllt ... där efter skulle vi till tosählla för att lämna in kläder och lite annt till loppas så hoppas man får lite sålt vore roligt men tog ett tag och lägga pp allt ... så i morgon är det söndag ska man åka ditt och hämta det man inte har sålt hur lätt är det att hurra sina kläder som maninte själv säljer så men men redan i mrgon måste jag veta vad jag ska ha med på dopet så men men skullle göra en snoddas men den bled det skitt med om jag inte såg att jag hade sattit den snätt i ungen så blev allt på en sida.

så det bliv skitt med all och allt som jag hade kvar hemma gick dtill den kakan så nu måste man köpa nytt om man ska göra en till .
men me annr så s får det räka .


Är bar så trött på allt så nu vill jag bara dra täket över huodet och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer: