20 mars 2009

myssig fredag på stan

Ja redan fredag sitter här med röd polly påse jag som aldrig i helle mitt liv har ättit det förr..
men nu är det en av mina favo..

I dag träffade jag litti på stan med dottra så vi gick runt lite men gick rätt fort framåt till åhlens fiket fick hella tiden locka med en choklad boll för lill tössen ... hon har ju blivit så stor så hon vill inte sitta hella tiden i vagen antinge hålla hand eller dra vagnen så sött når eller ser någe gör hon... lill knutten fick vara hemma med fadern sin så egen tid med dottra i dag var myssigt än då.

Så nu sitter jag och funderar på om jag har missat någe till utt flyckten i morgon som ska bli tidigt så tänker så det knackar.. om bytte ska packas fikat samt b gula= Banan som hon nu vet vad det är ..
flaska till wille maten til dom båda samt drikan festis ja ni ser lite mer akommer på min lista bäst att skriva upp allt på en lapp på dörre gps och så godis till färden..

Nåja slutt nu men kanske tittar in senare igen..

2 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

hur kan du inte hitta Msn? Knasboll! :D hoppas du hittar in snart!

Kram!

Allt & Ingeting sa...

Ja den brukar finnas i mitt högra hörn men nu är den borta en vilsen varelse i dena stora *data värld*
HäLp!!!!