20 mars 2009

Nu när man sitter i soffan slog det mig när vaniljatte var över här om dagen med dottra sin så pratade vi om hur man mår bara gemt med kläder ... och i dag slog jag till tyckte då jag med smink upp satt hår samt en ny tröja använt kanske en gång lite gammlat sstck på den med jag kännde mig fakigt hellt oki ... nu kommer jag till saken!!!

Cassi fick då en choklad boll till fika så klart fick man det på tröjan kan inte komma ihåg sist man hade en tröja längre än en dag .så choklad fläck mellan brösen efter en gråtande dam på cafet sen då ?

jo då var det sko valet jag gjorde innan jag gick var hög klackat vilket jag nu känner av kan knappt gå har ont i helle fötterna sen då värker det i benna som jag har sprungit flera mil... så vad blir slutsatsen utt av deta ...

visar tydliga tecken att man är mamma med dregel på axen samt kanske fram till på tröjan och inte van att gå i högklakcade skor ska tydligen vara hedliga jumpa skor..

men skamden som ger sig ....

Inga kommentarer: