20 mars 2009

tröt åter trött

trött åter trött kan man säga att man är tycker att jag kanske ska lägga mig tidigare men kommer inte ditt skitt svårt... men ändå sover jag 8 timmar per natt men känner mig så trött i kroppen som man har tränat tufft.. men det kanske går över snart får man hoppas.

min dotter står och sjunger totto tott framför tv det är nu på barn program...

Men men i dag ska man träffa några flickor och deras barn ska bli roligt att träffa lite folk och barn... kanske tar en fika på stan så kanske man träffar på ann på ålhens huset var ett tag sen...

någa slut för nu skriver kanske lite mera senare...

5 kommentarer:

LINAN sa...

Hallå Linda. Trot eller ej men jag läser din blogg ofta, kanske är dags att avslöja det. Tänker på dig och hoppas att ni har det bra. Kram Lina

Allt & Ingeting sa...

hej det var inte i går...
Hur är det med er då? Hur hittade du min blogg?
jaja hare gott

LINAN sa...

Jag såg den på familjeliv för ett tag sen. Allt är ok här, vi jobbar mycket som vanligt och står i. Roar mig emellanåt med att läsa lite bloggar :-)

Allt & Ingeting sa...

Är du medlem på fl allså eller miss upp fattade jag det?

LINAN sa...

Jag var medlem förut, men det är ju ett tag sen. Hoppas att allt är bra med er. Ni vekar vara en lycklig liten familj :-)