19 mars 2009

Torsdag myss

jaha skulle ha träffat en kompis i dag och lekt i leka parken men har haft till och från ont magen jag kanske vet varför men visa symptom stämmer inte in men om det inte blir bättre så får jag snacka med med barnmoskan så här kan jag inte må hur länge som hälst...

nu ska man få träffa någon för att snacka hoppas hon är vättig och kanske kan göra så man kommer på rätt sida igen...

Jag kanske behöver göra någe för min skulle itne för mina barn eller för min man bara för mig!
tanken att säga så är svår men det kanske är så i deta fall.. kanske behöver få någe annat att tänka på kanske träffa lite folk.. uttan för min bubbla ..

ni som står mig nära kanske jag snackar för mycket om mig själv hur jag mår det är inte mitt rätta brukar ta hand om alla andra först mig sist men ljust nu känns det som jag behöver deta men jag hoppas ni stannar kvar.

nä nu ska man försöka kanske ta och kliva utt ur den dumma cirken till den goda...

så god natt på er allaisammasn.

Inga kommentarer: