8 maj 2009

fredag

redan fredag tinen går fort igen promenad i dag som mannen jobbade natt så kan jag inte gå utt sj och sen kl 13 var jag på möte igen vilket gick kanon.. sen möte jag upp min familj och gick sen hem till farmor för att skriva utt ett papper sen gick vi om väg hem så träffade vi på en bekant med hennens hund... gick hem och regnet känndes det som hänge över ens axel hella vägen hem.. väll hemma blev det fika och i samma veva kom farmor efter att hon hade klippt sig ...

Vi satt oh snackade om studenten och jag har fått ansvaret för det att handla allt så får se vad man hittar påå..

Sen blev det middag så det blev rester men det gick bra det med... så lill mannen somnad kl 19.30 och den adnra somnade strax efter kl 20 så nu ska jag ringa min goda vän och säga att jag järna kommer över och driker lite vin och sen ska jag slänga mig på soffan en stund innan man ska gå och lägga sig ... så sov gott allisammans,

Inga kommentarer: