3 maj 2009

städning på listan

vaknade tidigit i dag mannen är då inte van som annars brukar sova till lunchen som han jobbar natt ... så var han snäll att an tog lill mannen som ville äta kl 2 i natt ... så det är väll min tur i natt.

Manne tog disken och lagade mat sj så vad gjorde jag??? det jag kommer i håg är att jag åller på att tvättar så det är vll det jag har gjort idag... vi gick en vända till lekparken dig så cassi fick ta och leka med sina sandlåde leksaker tyckte hon var roligt hon har gott hemma och lekt med hink och spade men i dag så fick hon leka med riktiga sanden...hih
Väll kom in så var det fika och det bara sög efter någe gott hatar att man känner så här hur fan ska man kunna gå ner någe med godsaker hemme.??

Detär små jobbigt med att mannen inte behöver gå ner mera att han behöver gå upp och en sj behöver gå ner så det är jobbigt när man inte är på samma nevå..

men men snackset åkte fram lika så en hedlig cola. och nu så sover cassi och lillen har fått gröt så får se när han vill somna igen som han har sovit över 2 tim...

Inga kommentarer: