9 maj 2009

lidel hatar verkligen dera set

Jaha gick till affären för att handla hem frukost samt gott till mannen som han blir sj med barnen hemma ska ju i väg till vänninnan och drika lite gott vin...

Så kommer jag fram till kassan och så funkar inte kortet slår kod och allt men sen säger dn i från arg som ett bi blir man.. så då kunde hon inte äns knappa in sifrona på kordet vilket jag vet att min vännina sa att man kunde göra om inte kortet funka och nu har man oxå visa och ändå funkade det inte... mannen kost vissade 258:- mitt 206:- så gick varorna på 109:- så pengar hade vi och ändå inte funka så nu var mannen tvungen till att åka i väg och i flera dagar så har en skylt sått i vägen om att dom ska soppa men det var i tisdag den kom upp och inge har hänt... så det är svårt att få på mitt hemma hos oss... så arg så arg=(

så nu åker han till ica så får vi se om det blir bätte..sen ringde J att jag skulle ta med vin öppnar så den är ner packad eller den ligger vid micron så den får man unte glöma...

så ni får väl se om någon bild kan bli tagen så ni får se våran myssiga kväll.... hare gottt för det ska jag ha !

Inga kommentarer: