7 maj 2009

kudden kallar!

Ja nä läste rätt kudden kallar och den roppar högt...

Men först lite info om dagen... för har jag nog slgait mitt record på min blogg 15 besökare på en dag... sen så snackade jag med min goda vännina i dag j som ahde varit och stor handlat på ikea och bjöd hem mig på ett glas vin på lördag vilket jag tackar ja till!

Sen så åkte mannen och trännade ige köpte kort i dag så 1300:- fattigare---
Sen då kom han hem fick mat i magen nattande barnet som cassi somnade sittades i soffan kl 18,16 så välling och sängen kallade för hennes del lillen somnade i famnen och sover än...

Cassi gudmoder med kusin kom över med tights jag hade beställt och dom satt bra så dom stannade en stund och trevligt var det så nu är man trött för natten ... så ska bara ringa till mannen och säga god natt... och till er alla god natt!

Inga kommentarer: